Budapest150

Budapest150

Január, epic fail...

2018. február 03. - Bp150

Na, ez nem indult jól.

Januárban 183 798 Forintot költöttem, messze túllépve a 150 000 Forintos keretet. Ha a szabályokat vesszük figyelembe (lásd egy korábbi posztom), akkor februárra ezt 300 000 - 183 798 = 116 202 Forintos keretet engedélyez. Még szerencse, hogy február csak huszonnyolc napos.

Hol csúsztam meg? A kiadások a következőképpen alakultak:

- Vettem ajándékokat születésnapra, névnapra 10 000 Forintért. Ezen nem nagyon lehet spórolni (bár lehet olcsóbb ajándékot venni, de szívem szerint ezen nem spórolnék), de lesznek olyan hónapok, amikor nem lesz ilyen jellegű kiadásom (február pont nem az a hónap lesz, de mindegy :D ).

- Ételre 37 818 Forintot költöttem. Ez valakinek nagyon kevésnek tűnik, szerintem itt jobban meg tudom majd fogni a pénzt.

- BKV-bérlet 9 500 Forint, sajnos elég messze lakom a munkahelyemtől, gyaloglás/biciklizés nem jöhet szóba (pláne, hogy nincs biciklim :D )

- Ezen kívül 2 925 Forintért utaztam, ez több lesz idővel.

- Tisztálkodási szer 1 150 Forint, ez nagyon kevés, korábbról megmaradt egy csomó holmim (hála mindazoknak, akik hozzám hasonlóan Karácsonykor nincsenek tele ajándékötletekkel, ezért ilyen ajándékokat kapnak le a polcról), idővel ez a kiadás is több lesz.

- 12 800 Forintot költöttem szórakozásra/barátokkal való találkozásra. Szerintem ez olyan hónap volt, ahol viszonylag sokszor ugrottam ki valakivel egy sörre/akármire, itt lehet spórolni, persze ne a szociális kapcsolatain spóroljon az ember, de pl. ebben a 12 800-ban volt egy 7 000 Forintos este is.

- Lakhatásra és számlákra 96 015 Forintot költöttem, itt volt korábbról kb. 10 000 Forint befizetetlen telefonszámlám (ejnye-bejnye), ami megdobta az összeget.

- Sportra 12 340 Forintot költöttem (vitaminokat és fehérjeport számoltam ide), ez több hónapig ki fog tartani, februárban ez a kiadás nem fog megjelenni.

- És végül vettem egy öthetes lottószelvényt 1 250 Forintért, erről a függőségemről korábban beszéltem, februárban erre sem fogok költeni.

 

Ez az egész nehezebb lesz, mint gondoltam, de nem adom fel :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapest150.blog.hu/api/trackback/id/tr5813629624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása