Budapest150

Budapest150

Március - party and travel hard!

2018. április 01. - Bp150

Márciusban 233 621 Forintot költöttem, 83 621 Forinttal túllépve a 150 000 Forintos keretet. Ez 55 százalékos keret-túllépésnek felel meg, borzasztóan sok.

Nézzük, hogy jött össze ez a költekezés:

- Ajándékokra 35 030 Forintot költöttem, februárban írtam, hogy márciusban jóval több kiadás várható ezen a fronton, így is lett, a mérték „kissé” túlzó.

- Ételre 36 667 Forintot költöttem. Februárhoz képest sokat spóroltam, ügyeltem erre a kiadásra, de közben más kiadások megcsúsztak. Itt nincs gond, csak így tovább!

- BKV-bérlet 9 500 Forint, ez fix költség, nincs vele mit tenni. Cél: 11 havi bérlettel megúszni 2018-at, a bérletem lejárata jelenleg a hónap közepén van, könnyedén megspórolhatok egy-két napot havonta, amivel elég lesz 11 havi bérlet.

- 36 015 Forintot költöttem egyéb utazásra, egy hosszú hétvége költsége benne volt.

- Tisztálkodási szer 6 845 Forint, több, mint a februári, annak ellenére, hogy nem így gondoltam előzetesen.

- 23 930 Forintot költöttem szórakozásra/barátokkal való találkozásra. Ez még mindig sok, de jelenleg népszerű vagyok szerencsére.

- Lakhatásra és számlákra 81 684 Forintot költöttem, kb. átlagos összeg.

- Lottóra 1 250 Forintot költöttem, vettem egy öthetes szelvényt. Egyelőre nem ütöttem meg a főnyereményt �

- Fodrászra 2 700 Forintot költöttem, ideje volt elmenni.

 

Az ajándékok, az egyéb utazás és a szórakozás vitte a prímet márciusban. Minden fogadalmam ellenére messze vagyok a havi 150 000 Forinttól.

A bejegyzés trackback címe:

https://budapest150.blog.hu/api/trackback/id/tr9713798416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása