Budapest150

Budapest150

Február

2018. március 03. - Bp150

Újabb hónap, újabb fail...

Februárban 177 584 Forintot költöttem, 27 584 Forinttal túllépve a 150 000 Forintos keretet. Összeadva januárt és februárt 361 382 Forintra rúg az összeg, ami kb. 20 százalékkal lépi túl a kéthavi 300 000-et.

Nem jó ez így. Nem gondolom, hogy gond lenne a célommal, ez egy tartható fogadalom lenne, csak sajnos még mindig sok hülyeségre költök. Nézzük is, hogy jött össze ez a költekezés:

- Ajándékokra 2245 Forintot költöttem, ez teljesen rendben van, spórolós költés. Márciusban jóval több kiadás várható ezen a fronton.

- Ételre 45 112 Forintot költöttem. Hűha, nem gondoltam volna, hogy a januári, három nappal több napos hónaphoz képest több, mint 7 000 Forinttal többet költöttem. Cél: kitalálni, hogy lehet itt spórolni. Nyilván nem a zsíroskenyér az elfogadható színvonal, de ennél biztosan tudnék 10-15 ezerrel kevesebbet költeni.

- BKV-bérlet 9 500 Forint, ez fix költség, nincs vele mit tenni. Talán ha a hétvégék/esetleges utazások úgy jönnek ki, akkor egy hónapot meg tudok majd spórolni, de ez még a jövő zenéje.

- 14 030 Forintot költöttem egyéb utazásra, kifizettem egy márciusi hosszú hétvége utazását.

- Tisztálkodási szer 4 895 Forint, márciusban alacsonyabb összeggel lehet majd számolnom.

- 18 555 Forintot költöttem szórakozásra/barátokkal való találkozásra. Volt 8 500 Forintos este is, hűha. Megfogadtam, hogy a spórolás nem fogja érinteni a szociális életemet, de ami sok, az sok.

- Lakhatásra és számlákra 83 247 Forintot költöttem, kb. átlagos összeg.

Egy huszonnyolc napos hónapban ez nem túl jó eredmény :(

A bejegyzés trackback címe:

https://budapest150.blog.hu/api/trackback/id/tr8413712314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása